Záruky a reklamace
Záruka na šperky a bižuterii
U pokovených šperků, zlatem a rhodiem je třeba si uvědomit, že se jedná o bižuterní výrobek.
Záruční dobu nelze dle zákona slučovat s životností šperků, respektive s běžným opotřebením.
Práva ze záruky se nevztahují na odření, poškrábání, přetržení nebo jiné mechanické poškození.
Při převzetí šperků zkontrolujte pevné uchycení kamenů. K uvolnění kamenů dochází zpravidla mechanickým poškozením - úder, náraz, vyražení kamínku - toto není důvodem k oprávněné reklamaci.
Na šperky poskytuje firma záruku 24 měsíců na závady výrobního charakteru.
Reklamaci zakoupeného šperku provádí prodejce, který vám šperk prodal.
Doporučujeme vám u šperků:
- odkládat bižuterii na domácí práce, na noc a sprchování
- chránit šperky před kontaktem s tvrdými předměty a s abrazivními přípravky
- vyvarovat se kontaktu šperků s chemikáliemi (kyseliny, alkohol, louhy atd., způsobují oxidaci šperků)
- otevírat veškerá zapínání s jemností
- vyhnout se kontaktu s kosmetickými přípravky jako jsou oleje, krémy, mléka, laky na vlasy - šperky si vezměte až po použití parfému, nalíčení a nalakování účesu
- šperk může poškodit také chlorovaná voda v bazénu i mořská voda
- vyhněte se nošení šperků při sportu a jiných aktivitách, které zapříčiňují zvýšené pocení
Čištění:
Velmi důležité je jednou za čas (minimálně 1x za měsíc) šperk vyčistit, aby se na něm nehromadily částice prachu a potu, které mohou pozvolna kvalitu šperku oslabit. Většinou stačí omytí vodou a tekutým mýdlem.
Reklamace
Za zásilky k reklamaci přebíráme odpovědnost okamžikem převzetí. Posílejte šperky jako cenné psaní. Šperky zabalte do bublinkové fólie a zajistěte proti poškození při přepravě.