Záruky a reklamace

Záruka na šperky a bižuterii

U pokovených šperků, zlatem a rhodiem je třeba si uvědomit, že se jedná o bižuterní výrobek.

Záruční dobu nelze dle zákona slučovat s životností šperků, respektive s běžným opotřebením.

Práva ze záruky se nevztahují na odření, poškrábání, přetržení nebo jiné mechanické poškození.

Při převzetí šperků zkontrolujte pevné uchycení kamenů. K uvolnění kamenů dochází zpravidla mechanickým poškozením - úder, náraz, vyražení kamínku - toto není důvodem k oprávněné reklamaci.

Na šperky poskytuje firma záruku 24 měsíců na závady výrobního charakteru.

Reklamaci zakoupeného šperku provádí prodejce, který vám šperk prodal.

 

Doporučujeme vám u šperků:

  • odkládat bižuterii na domácí práce, na noc a sprchování
  • chránit šperky před kontaktem s tvrdými předměty a s abrazivními přípravky
  • vyvarovat se kontaktu šperků s chemikáliemi (kyseliny, alkohol, louhy atd., způsobují oxidaci šperků)
  • otevírat veškerá zapínání s jemností
  • vyhnout se kontaktu s kosmetickými přípravky jako jsou oleje, krémy, mléka, laky na vlasy - šperky si vezměte až po použití parfému, nalíčení a nalakování účesu
  • šperk může poškodit také chlorovaná voda v bazénu i mořská voda
  • vyhněte se nošení šperků při sportu a jiných aktivitách, které zapříčiňují zvýšené pocení

 Čištění:

Velmi důležité je jednou za čas (minimálně 1x za měsíc) šperk vyčistit, aby se na něm nehromadily částice prachu a potu, které mohou pozvolna kvalitu šperku oslabit. Většinou stačí omytí vodou a tekutým mýdlem.

Reklamace

Za zásilky k reklamaci přebíráme odpovědnost okamžikem převzetí. Posílejte šperky jako cenné psaní. Šperky zabalte do bublinkové fólie a zajistěte proti poškození při přepravě.